کسب و کار و سئو

تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات
عروس

Vanity Fair

    ویلیام Makepeace تاکری

کتاب را بخرید

39. Vanity Fair توسط ویلیام Makepeace Thackeray

ما گفتیم: بازتاب طنز آمیز طاکراری از جامعه بر کل شخصیت های بازیگر نقش بسته که گرچه نقصان دارند ، ما نمی توانیم کمک کنیم بلکه دوست داریم و ریشه می گیریم ، زیرا در طول جنگ های ناپلئونی دنبال ثروت و سقوط آنها هستیم.

شما گفتید: زیرا بکی شارپ بزرگترین شخصیت اصلی زن در ادبیات انگلیسی است. نوار هیچ.

گرگ آر ، توییتر
عروس مجدداً مورد بازدید قرار گرفت

    اولین واو

کتاب را بخرید

40. Brideshead دوباره توسط Evely Waugh

ما گفتیم: مجموعه خانه نمادین ساقدوش عروس خانواده ای را مشاهده می کند که بخاطر دین خود با نبرد دین خود وفاداری می کنند. رمانی تأمل آور و دلتنگ درباره کلاس ، خانواده و خانه داری.

شما گفتید: بنابراین تحریک کننده از زمان و مکان مشخص و همچنین داستانی قانع کننده است.

پاتریشیا ج ، توییتر
گیرنده چاودار

    J.D.Salinger

کتاب را بخرید

41. Catcher in the Rye توسط J.D. Salinger

گفتیم: احتمالاً کمترین اظهار نظر شاهکار سلینجر این است که کاملاً خنده دار است. هولدن شخصیتی است که هیچ کس هرگز فراموش نمی کند.

شما گفتید: شخصیت اصلی این رمان ، هولدن ، همانطور که همه ما در زندگی خود انجام می دهیم ، در برابر خسارات غم انگیز است. او در حالی که بی هدف در اطراف شهر سرگردان است ، تلاش می کند تا زندگی بعدی زندگی خود را برنامه ریزی کند ، اما خوشحالی را در شادی های کوچک ، مانند پیوند شدید او با خواهرش می یابد.

آلما E ، توییتر
ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب

    لوئیس کارول جان تنیل

کتاب را بخرید

42. ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب توسط لوئیس کارول

ما گفتیم: آلیس یک فرد مزخرف ، سریع شوخ و جسور است - همه ما می توانیم یک درس یا دو تا از دختر جوان باسواد در داستان لوئیز کارول که با گروهی از شخصیتهای فراموش نشدنی یاد گرفته می شود بیاموزیم. داستانی گیج کننده و پر از معماها ، کلمات و کلمات بازی ، با قدمتی بیش از 150 سال ، یک راه قهرمانانه را پیش از زمان خود نشان می دهد.

شما گفتید: همه ما باید هر از چندگاهی یک سوراخ خرگوش گم شویم و قبل از صبحانه به شش چیز غیرممکن ایمان بیاوریم #whyisaravenlikeawritingdesk

لورن د ، توییتر
آسیاب روی نخ

    جورج الیوت

کتاب را بخرید

43. آسیاب روی نخ توسط جورج الیوت

گفتیم: مگی تولیور پرشور ، پرتحرک و باهوش است اما خواسته های او در مقابل انتظارات خانواده قرار گرفته و عواقب دردناکی را در پی دارد. الیوت برای نوشتن یکی از قدرتمندترین و پرتحرک ترین رمان هایش ، ناامیدی های خود را از تربیت روستایی خود جلب کرد.

شما گفتید: یک کلاسیک باید همه بخواند: Mill on the Floss توسط جورج الیوت. داستانی زیبا از یک دختر باهوش که بیش از آنچه جامعه اجازه می دهد آرزو می کند.

جس ، توییتر

 

برچسب‌ها : عروس,
داستان

گفتیم: این به عنوان رمان مدرن آفريقايی آفريقايی به زبان انگليسی ديده شده است و در سراسر آفريقا و نيجريه که در آن قرار دارد ، بسيار خوانده می شود. این پیرامون اوکونوو یک مبارز بزرگ و مشهور و قدرتمندترین مردان قبیله او است. اما هنگامی که افراد خارجی روش زندگی قبیله وی را تهدید می کنند - آیا خوی و غرور و افتخار او سقوط خواهد کرد؟ آن را بخوانید تا متوجه شوید
شما گفتید: اکتشاف قانع کننده و مهم درمورد هویت فرهنگی در رابطه با افزایش روزافزون استعمار انگلیس و فشارهای انتظارات جنسیتی. تراژدی مهیب که با پاتوس نوشته شده است. خواندن لازم!


36. Middlemarch توسط جورج الیوت

ما گفتیم: دوروتیا بروک و ساکنان دیگر میانه مارش با هنر ، دین ، ​​علم ، سیاست ، خود و جامعه در صدر اولین لایحه اصلاحات اول 1832 در یک اکتشاف ادبی پیروان انسان دست و پنجه نرم می کنند. این کتاب از نظر بسیاری بزرگترین رمان ویکتوریا محسوب می شود.

شما گفتید: این کتاب از نظر فرم و محتوا فوق العاده است. هیچ تفکیک و بینش بهتری در جامعه بشری وجود ندارد. او شکسپیر روزگار او بود و Middlemarch بهترین رمان او است.

تیم R ، توییتر
کودکان نیمه شب

    سلمان رشدی

کتاب را بخرید

37. فرزندان نیمه شب توسط سلمان رشدی

گفتیم: یک داستان احشایی ، ساخته شده از بو و صداها و ضربات و دست کشیدن. روشی درخشان برای غوطه ور شدن در یکی از جذاب ترین و آشفته ترین دوره های قرن بیستم ، از طریق یک تصور فوق العاده خیالی.

شما گفتید: این جادوگرانه ترین و خوش نویس ترین کتابی است که خوانده ام. تاریخ تقسیم شبه قاره هند به عنوان تمثیل لذت بخش گفته شده است.

کلودیا G ، توییتر
ایلیاد

    هومر

کتاب را بخرید

38. ایلیاد توسط هومر

گفتیم: این یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین شعرهای حماسی است که تاکنون سروده شده است (و در کنار ادیسه) قدیمی ترین اثر ماندگار ادبیات غربی است. اگرچه داستان بر وقایع مهم سال گذشته جنگ تروجان متمرکز است ، اما هومر همچنین به بررسی موضوعات انسانی ، شفقت و بقا می پردازد.

شما گفتید: این شعر نهایی جنگ است ، پر از درام وجودی ، تلاش قهرمانانه ، مرگ و معنای زندگی.

حداکثر G ، توییتر

برچسب‌ها : داستان,
سرکشگران دوست داشتنی

خانه 100 مقاله باید کتابهای کلاسیک را بخوانید ، همانطور که توسط خوانندگان ما انتخاب شده است

توصیه ها
100 کتاب کلاسیک که باید توسط خوانندگان ما انتخاب شوند ، باید بخوانند

آنها مرزها را شکستند و تصورات را به چالش کشیدند. ما از شما خواسته ایم که کلاسیک های شما را بخوانید. از بی انتها برای داستان نویسی گرفته تا پرفروش ترین نمادها ، اینها توصیه های اساسی شما هستند.

کتاب هایی که به ترتیب خاصی رتبه بندی نشده اند.

پرش به: 25 | 50 | 75 | 100
05 سپتامبر 2018

غرور و تعصب

    جین آستن

کتاب بخر

1. غرور و تعصب توسط جین آوستین

گفتیم: این یک حقیقت جهانی است که اذعان می کند وقتی بیشتر افراد به جین آوستین فکر می کنند ، به این داستان جذاب و طنز آمیز از عشق ، خانواده های دشوار و کار دشوار پیدا کردن یک همسر خوش تیپ و خوشبخت فکر می کنند.

شما گفتید: فلسفه ، تاریخ ، شوخ طبع و پرشورترین داستان عشق.

Francesca ، توییتر
کشتن مرغ مقلد

    هارپر لی

کتاب را بخرید

2. برای کشتن یک مسخره توسط هارپر لی

ما گفتیم: رمانی قبل از زمان خود ، برنده جایزه پولیتزر هارپر لی به موضوعات نژاد ، نابرابری و تفکیک با هر دو سبک و دلسوزی پرداخته است. با نگاه به سرکشگران دوست داشتنی Scout و Jem ، همچنین یکی از محبوب ترین قهرمانان ادبیات - Atticus Finch ، مردی را برای تصحیح خطاهای نژادی Deep South ایجاد کرد.

شما گفتید: داستانی جالب و دلخراش درباره چگونگی برخورد انسانها با یکدیگر.

Greygardens ، توییتر
گتسبی بزرگ

    اف. اسکات فیتزجرالد

کتاب را بخرید

3. گتسبی بزرگ توسط اف. اسکات فیتزجرالد

ما گفتیم: جی گتسبی ، میلیونرهای غریب که میهمانی های منحصر به فرد را پرتاب می کند اما در آنها شرکت نمی کند ، یکی از شخصیت های عالی ادبیات آمریکاست. این فیتزجرالد در درخشان ترین و ویران کننده ترین اوست.

شما گفتید: بزرگترین ، هراس آورترین اختلاف در توهم در قلب رویای آمریکا. هیپنوتیزم ، غم انگیز ، هر دو از زمان خود و کاملاً مرتبط.

جو تی ، توییتر
صد سال تنهایی

    گابریل گارسیا مارکز

کتاب را بخرید

4. صد سال تنهایی توسط گابریل گارسیا مارکز

ما گفتیم: گپریل گارسیا مارکز اوپوس بزرگ مورب بزرگ پوشا ، نشانه ای در ادبیات اسپانیا بود.

شما گفتید: رئالیسم جادویی در بهترین حالت. هر دو خنده دار و متحرک ، این کتاب باعث شد تا هفته ها در راهپیمایی غیرقابل تحمل زمان تأمل کنم.

آندره سی ، توییتر
در خون سرد

    Truman Capote

کتاب را بخرید

5. در خون سرد توسط Truman Capote

گفتیم: برنامه تلویزیونی / پادکست "جنایت واقعی" که وسواس دارید احتمالاً بدهی به این شاهکار رپورتاژ دارید. خنک و درخشان.

شما گفتید: در این رمان پیشگام ، که پس از شش سال تحقیق و تفحص کامل انجام شد ، Capote ژانر جدیدی را به نام «رمان غیرداستانی» اختراع کرد و از تکنیک های نثر به واقع استفاده کرد. این مدرسه باعث ایجاد مدرسه ژورنالیسم جدید شد و ژانر جنایت واقعی را همانطور که ما می شناسیم اختراع کرد.

Kgjephcott ، توییتر
دریای سارگاسو گسترده

    ژان رایس

کتاب را بخرید

6. گسترده دریا سارگاسو توسط ژان رایس

ما گفتیم: ریس این مقدمه فمینیستی و ضد استعماری را به رمان شارلوت برونته ، جین اایر نوشت که وقایع ازدواج فاجعه آمیز آقای روچستر با آنتوانته کانوی یا برته را با عنوان او می شناسیم. رمانی خیره‌کننده که در گرمای مهیج کارائیب تنظیم شده است.

شما گفتید: ریس شخصیتی از یک رمان کلاسیک گرفت و زندگی جدیدی را بر اساس "تجربیات خود در اتاق زیر شیروانی" بر اساس تجربیات / جهان بینی خود تنفس کرد. او به زیبایی نشان داد چگونه داستانهایی که می خوانیم برای ساخت داستان های جدید در زندگی ما قرار می گیرند.

اریک ا ، توییتر
دنیای جدید شجاع

    آلدوس هاکسلی

کتاب را بخرید

7. شجاع دنیای جدید توسط آلدوس هاکسلی

ما گفتیم: یکی از بزرگترین و معتبرترین رمان های دیستوپی که تاکنون نوشته شده است ، این باید در لیست باید همه خوانده شود.

شما گفتید: با توجه به رشد نمایی AI ، Machine Leaing & Robotics ، دید هوکسلی به عنوان هشدار عمل می کند. آیا ما کسانی را که به دنبال شکل دادن به آینده یا راه رفتن خواب به سمت شرط بندی با تکنولوژی هستند ، بالا می بریم و آنها را به چالش می کشیم؟

دیوید ج ، توییتر
قلعه را ضبط می کنم

    ددی اسمیت

کتاب را بخرید

8. من قلعه دودی اسمیت را ضبط می کنم

گفتیم: تربیت کاساندرا مورتمین در یک قلعه خردکن به همراه خانواده خارج از خانه او ممکن است تجربه همه نباشد ، اما ما می توانیم داستان سالگردش را تضمین کنیم با تمام لحظه های جذاب و ناامیدکننده آن برای بسیاری طنین انداز خواهد شد.

شما گفتید: "كتاب كودكان" كه درمورد عشق (عشق) و خانواده های ناكارآمد ، حجم (هكتار) را بیان می كند. بی موقع و خنده دار. (و ما به لیست 100 کلاسیک نیاز داریم به خنده!)

هلن Y ، توییتر
جین ایر

    شارلوت برونته

کتاب را بخرید

9. جین ایر توسط شارلوت برونته

گفتیم: یكی از استوارترین قهرمانان ادبیات ، در طول زندگی كوتاه او جین ایری بر كودكی آسیب زا غلبه كرده است كه تنها با اسرار ، صداهای عجیب و آتش سوزی های مرموز در خانه جدید خود در ترونفیلد هال به چالش كشیده می شود. در حالی که عاشق کارفرمای او ، آقای روچستر بودیم. شاهکاری گوتیک که در استفاده صمیمی از روایت اولی دست به کار شد.

شما گفتید: زیرا جین یک الگوی است: او برای خودش ، دیگران و آنچه به آن اعتقاد دارد ایستادگی می کند ، اما خیلی افتخار نمی کند که شانس دوم را به دست آورد

برچسب‌ها : کتاب,